sobota, 21 kwietnia 2012

res derelicta . . .

Po długiej, prawie rocznej przerwie - powracam.
Nie wiem, jak często będę tu zaglądać, gdyż założyłam tego bloga w celu bezproblemowego wyrażania swoich poglądów. Od maja zeszłego roku zaszło wiele zmian zarówno w moim życiu, jak i w Polsce, więc mam trochę zaległości.
Nie pisałam, bo poznałam ludzi o podobnych poglądach. We wrześniu dołączyłam do Młodych Demokratów. Oczywiście było to podczas kampanii, więc od początku aktywnie działałam. Poza tym dostałam się do liceum, do którego chciałam się dostać. Ogólnie wszystko zaczęło się układać w tę stronę, żebym mogła zacząć działać, a tym samym spełniać się. Wiadomo, że raz jest lepiej, a raz gorzej. Nie narzekam.

Poznałam tyyyylu ciekawych ludzi, że trudno, żeby nie było zmian w moim życiu. Zmiany w polskiej polityce, którymi szczególnie się przejęłam i mam bardzo sprecyzowane zdanie na ich temat. Wiadomo, wiedzy dużej nie mam, ale swoje myślę i tymi myślami postaram podzielić się z odwiedzającymi tego bloga.

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz